پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215176
وزير بهداشت:اجراي طرحهاي بهداشت و درمان چهارمحال و بختياري تسريع مي شود
تاریخ انتشار : 1395/03/20 09:46:38
نمایش : 1446
وزير بهداشت ،درمان و آموزش پزشکي تاکيد کرد:اجراي طرحهاي حوزه بهداشت و درمان چهارمحال و بختياري تسريع مي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دکتر سيد حسن قاضي زاده هاشمي، عصر چهارشنبه در نشست مشترک با استاندار چهارمحال و بختياري در وزارت بهداشت و درمان در تهران افزود: بايد از ظرفيت خيران سلامت در ايجاد طرح هاي بهداشت و درمان کمک گرفت.

استاندار چهارمحال و بختياري نيز گفت: طرحهاي حوزه بهداشت و درمان اين استان در حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي بررسي و پيگيري شد.
به گزارش ايرنا، قاسم سليماني دشتکي اظهار داشت: در اين نشست پروژه هاي نيمه تمام و طرح هاي جديد مرتبط با حوزه بهداشت و درمان چهارمحال و بختياري مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وي افزود: دولت يازدهم از ابتداي فعاليت خود تاکنون خدمات بسياري در حوزه هاي مختلف و به ويژه بخش بهداشت و درمان به چهارمحال و بختياري ارائه داده است.

استاندارچهارمحال وبختياري گفت: خيران در همه بخش ها به خصوص در حوزه سلامت با توجه به شرايط سخت اقتصادي کشور، بازوان توانمند دولت هستند.
سليماني دشتکي اظهار داشت: حوزه بهداشت ودرمان استان در حال تحول است و در سال هاي اخير چند طرح مهم بهداشتي درماني در استان بهره برداري شده و چند طرح نيز در دست اجراست.

وي با تاکيد بر تکميل و راه اندازي بيمارستان مالخليفه شهرستان لردگان، بيمارستان کوهرنگ و بروجن و طرح توسعه بيمارستان کاشاني شهرکرد تا پايان امسال، اجراي ساخت و سازهاي حوزه بهداشت درمان با کمک بانک ها و خيران را خواستار شد.

سليماني دشتکي از آمادگي استان براي واگذاري زمين براي توسعه بيمارستان ها و ايجاد مراکز بهداشتي و درماني در حاشيه شهرها خبرداد.

هم اکنون فرسودگي برخي ساختمان هاي مراکز بهداشتي درماني از مهمترين مشکلات حوزه درمان استان است در هفته دوم خردادماه با سفر وزير بهداشت،درمان و آموزش پزشکي سه طرح عمراني در حوزه بهداشت و درمان بهره برداري شد و در نشست کارگروه سلامت مطرحهاي مختلفي به تصويب رسيد.

منبع: ايرنا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html